fredag den 4. august 2017

Legomanden der havde sit eget liv

Nogen gange kan en idé godt virke god når man får den, men i praksis gå helt galt. Det her er et indlæg, som jeg har udskudt rigtig længe. Mere end 3 år faktisk. For når man som jeg elsker at bage kage og glæde andre, så sker det altså også at det kikser og den er straks værre.

Heldigvis tog modtageren godt imod og han er en af mine største fans, så bare det kan spises så går det som regel nok.

Modtageren var min ældste nevø og han blev 4 år i januar 2014. Januar var måneden hvor jeg lige havde fundet ud af jeg var gravid og meget hårdt ramt på kvalmen (som dem af jer der har fulgt mig længe nok måske kan huske, var jeg sygemeldt stort set fra dag et og måtte flere gange forbi sygehuset). Derudover var januar og februar månederne herhjemme, hvor vi var syge på skift. Influenza, halsbetændelse, mellemørebetændelse og alle de andre venner boede fast hos os.

Så da dagene kom og jeg skulle bage kage, var jeg godt træt af hele situationen. Skuffe min nevø ville jeg dog ikke, så derfor måtte designet afprøves.

Min svoger har været sød at redigere lidt i billederne, men I får altså hele sandheden:


Idéen er dog god nok. Jeg tror altså bare at mit forvirrede hoved og dårligdom gjorde at det bare ikke ville lykkes for mig. Så det er en ommer, men dem skal der også være plads til. Det bliver spændende at se om jeg har lært af mine fejl.

Indhold: 
- Børnevenlig chokoladekage
- Smørcreme: IMBC
- Overtræk og pynt: Renshaw fondant
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Instagram @foodbybianca

Instagram @diybybianca

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com