onsdag den 7. juni 2017

Slut fred med din krop - slut fred med dig selv

Siden mit indlæg om identitetskrise, efter at have fået to børn og angsten for ikke at være god nok, når jeg tillod mig, at give mig selv lidt mor-tid, har et fokus hos os været at jeg fik prioriteret lidt alene tid.

Indlægget "Hvem er jeg?" kan du læse lige her: Klik klik

Alene-tid eller fokus på mig-tid blev også til fokus på min træning, da jeg med 4 knæoperationer er nødt til at passe på mig selv og samtidig er en stor fan af lækker mad og kage. 

Indlægget "Livsstilsændring... bl.a. bl.a. bl.a. kan du læse lige her: Klik klik

I sidste uge var jeg til foredraget "Slut fred med din krop" med Kirk Rønler, som i 2016 blev kåret som en af de 100 mest inspirerende kvinder af Femina.



"Slut fred med din krop" er et foredrag om kroppen. Foredraget handler om fokus på at tabe sig, alt det vi fortæller os selv vi ikke må og vores forhold til vores krop. 

Kirk fortalte om hendes syn på hendes krop og hvordan det blev påvirket af hendes selvværd. Hvordan vi hele tiden har en drøm om at opnå et mål, men når vi når målet, er det heller ikke godt nok. Hendes vej gennem diverse kure og hvordan hun fik ændret sit fokus. 

Selvom Kirk vist syntes at vi i Odense var et meget stille publikum, tror jeg hun for mange fik sat tankerne igang, mens hun fortalte om hendes vej til at slutte fred med sin krop. Ikke fordi Kirk har den endelige løsning, men hun kommer med nogen gode tips og forklaringer, til hvordan vi ændrer fokus. Vi slås allesammen med et eller andet og selvom det i Kirks tilfælde handlede om hendes krop, kan hendes foredrag også bruges til refleksion generelt. 

Selv fik jeg mange aha oplevelser og det var faktisk rart at mærke at jeg ikke var alene. Hvis du har mulighed for det kan jeg anbefale at tage til hendes foredrag. 

Du kan læse meget mere om hendes foredrag her

Sidder du derude og synes det lyder spændende og gerne vil høre mere om hvordan du slutter fred med din krop, men ikke har mulighed for at komme til foredraget, ikke har lyst til at tage til foredraget alene eller måske bare gerne vil høre mere i fred og ro, kan du lige nu købe Kirks online foredrag med næsten 50 % rabat. 

Med koden bloggerlove kan du købe foredraget til 79 kr. lige her


Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com