onsdag den 14. juni 2017

Husk solcreme, solhat og skygge - Træningsevent med P20

- jeg har modtaget produkter til afprøvning.




I sidste uge var jeg så heldig at være inviteret til trænings event med P20 og Sofie Bennetzen sammen med andre Odense bloggere. Da jeg er blevet rigtig glad for min træning - hvilket du kan læse meget mere om her: klik klik - var jeg hurtig til at sige ja, da jeg gerne ville høre lidt input og samtidig vide mere om hvordan jeg skåner min og familiens hud for solens stråler her i sommerperioden.


Vi startede med at høre lidt om P20's nye spray "New Continuous Spray", som kan sprayes på fra alle vinkler. På den måde kan du spraye ryggen også selvom det betyder, at solcremen skal vendes på hovedet. At det er en spray istedet for en pumpe, er helt klart en fordel herhjemme, da børnene gerne hurtigt vil have det overstået og ikke rigtigt har tid til at vente på, at der kommer de rette mængder på. Sprayen gør det muligt at give en jævn fordeling ved blot at trykke ned på sprayen. 

P20 begyndte vi først at bruge herhjemme sidste år, selvom jeg egentlig havde hørt om dem lang tid før. Grunden til vi er så glade for at bruge den i forvejen, er at det er en olie, som ikke fedter. Der skal ikke først ventes længe på at cremen er tørren ind før man kan få tøj på. Det er en klar fordel, når det skal gå stærkt med at få børnene i tøjet. Vi bruger derfor allesammen P20 herhjemme. 

Noget der var ny viden for mig, var at 95 % af solens stråler er UVA-stråler. Jeg har kun kigget på solfaktoren, når jeg har valgt spray og egentlig ikke tænkt så meget over den del. P20 giver hele 98 % beskyttelse mod UVA-stråler og så udvider filtrene i olien sig, når man går ud og bader. På overskyede dage trænger helt op til 80% af solens skadelige UV stråler igennem, så det er altså vigtigt vi også husker solcremeb de dage. 


P20 har faktisk udviklet en app, som hedder P20 sun planner, som kan hjælpe med at sørge for at du er godt beskyttet. Man taster sine personlige data ind og så bruger du app'en når du skal ud i solen. Her taster du hvor længe du forventer at skulle være ude og via gps, kan app'en lokalisere hvor du er og så hjælper app'en dig med hvor høj solfaktor du skal have på og hvornår det er bedst du opholder dig i skyggen. 


Bagefter viste Sofie Bennetzen os nogen gode træningsøvelser, som man hurtigt og nemt kan lave når man alligevel er ude og som ikke kræver en masse udstyr. Til sidst sluttede vi af med at spise lidt lækker mad fra AC Deli i Odense. Super lækre salater og juicer, så de skal da også lige have en anbefaling med på vejen. 



Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com