tirsdag den 16. maj 2017

Slut fred med din krop - Vind billetter til foredag med Kirk Rønler

- indlægget er sponsoreret i form af billetter til vinderen.

Faktisk er det et år siden jeg skrev blog indlægget: "Når mor forsøger at være fit", som du kan læse lige HER. For mig handlede det om at få styr på min krop efter 2 fødsler og give mig selv et sundere fokus. Jeg har altid gerne villet have en sundere tilgang til min hverdag, hvilket har krævet store udfordringer, når man som jeg elsker søde sager og er mor til to små børn.

Kroppen bliver udsat for rigtig mange ting gennem livet og jeg vil ikke mene, at jeg har behandlet min krop specielt dårligt, men den har bestemt ikke altid været gode venner med mig. Jeg kæmper en del med skader, da jeg blandt andet er knæopereret 4 gange og har et piskesmæld, som kan gøre hverdagen svær at overskue.

Modsat mange andre har min primære utilfredshed ved min krop derfor ikke været vægten, men derimod mine ar og de smerter, som har sat begrænsninger for mig. Bevares, selvfølgelig vil jeg gerne være fit og slank, men da jeg både har svømmet og danset på konkurrenceplan, indtil jeg kom til skade, har mit største problem vist været undervægt. Med et brat stop med træningen steg vægten, men ikke alarmerende, så det er først efter jeg er blevet mor, at det er blevet noget der fylder for mig.

Grunden til at vægt og træning fylder mere nu, er selvfølgelig at jeg med smerter har mine begrænsninger i forhold til at lege med mine børn og være der for dem. Det er noget træningen har hjulpet mig med og jeg formår at holde smerterne i skak ved at holde kroppen igang.

Som kvinder har vi altid noget vi gerne vil opnå, og for mig er det at være fit noget der fylder utroligt meget. Om det er fordi det som mig, betyder at jeg kan være der for mine børn eller fordi man gerne vil leve op til et bestemt skønhedsideal er i og for sig det samme. Der kommer ekstra fokus på kosten, træningen eller noget helt andet og det kan hurtigt komme til at tage overhånd.

Det gjorde det for Kirk Rønler og hun fortæller i sit foredrag "Slut fred med din krop" om hendes rejse til et bedre selvværd og en bedre selvopfattelse. Jeg tror det vigtigt, at vi kvinder husker at passe på os selv og husker at vi allesammen har vores kampe at kæmpe, men behøver vi overhovedet det?



Kirk Rønler er af Femina kåret som en af de 100 mest inspirerende kvinder i 2016. 

Jeg er spændt på hvad Kirk har at sige, når hun holder foredrag på onsdag den 24. maj her i Odense og nu kan du vinde 2 billetter til et af hendes foredrag:

Den 24. maj -  Odense
Den 30. maj - København
Den 20. juni - København
19. september - Aalborg

Alt du skal gøre er at skrive en kommentar her til indlægget med hvilken dato, du gerne vil høre Kirk og hvem du vil invitere med. Husk også at skrive din mail, så du kan modtage billetterne, hvis du er den heldige vinder.

Husk du også kan deltage på instagram. Bare kig forbi min profil @biancasverden.

Vinderen trækkes på fredag den 19. maj.
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com