onsdag den 31. maj 2017

Bloggerbar på Privaten i Odense

Det er ikke fordi jeg sådan går og keder mig, at der er stille på bloggen. Faktisk så har jeg vist lidt for meget om ørerne. Forrige uge brugte jeg stort set al min fritid i køkkenet, fordi jeg skulle lave bryllupskage til min veninde og i sidste uge var al tiden sat af til at bygge nyt skur i haven, så jeg keder mig bestemt ikke.

Når der så midt i alle projekterne kommer en god undskyldning for at komme ud og møde en masse søde mennesker, siger jeg bestemt ikke nej. Bloggerne JeanettJeanette og Christina havde inviteret til bloggerbar en skøn fredag eftermiddag på PRIVATEN, hvor vi fik muligheden for at netværke med andre fynske bloggere. 

Selvom jeg efterhånden har blogget i 8 år, er det først inden for de sidste par år, at det er gået op for mig, at vi faktisk er  en del bloggere på Fyn. Selvom jeg selvfølgelig følger en del i forvejen og kan følge med både på facebook: "Fynske Blogger" og på Instagram "Odensebloggers", har jeg ikke rigtigt tænkt over hvor mange vi egentlig er. Det var derfor en god mulighed for at få sat ansigt på nogen af dem jeg følger, men også møde nye søde mennesker, som har samme interesse som en selv.


Drink: Cucumber Delight
vodka - agurksirup - lime - lychee juice

PRIVATEN leverede de perfekte rammer, lækre drinks og lidt let tapas. Det er anden gang jeg besøger lokalerne hos PRIVATEN og jeg kan varmt anbefale at kigge forbi. Du skal kigge forbi PRIVATEN hvis du har lyst til en god drink i hjemmelige omgivelser med plads til grin, dans og hygge.  PRIVATEN finder du i lokalerne ovenpå Café Kræz. 


Det var en rigtig hyggelig eftermiddag, hvor jeg fik mødt en masse søde mennesker. Jeg tror det sjoveste øjeblik vist var da vi blev præsenteret for den lækre tapas, hvor alle hev kameraerne frem og skyndte sig at tage billeder. Vi er vel bloggere. 


Både drinks, tapas og selskabet blev nydt og jeg synes det var rigtig sjovt at dele min hobby og interesser med andre søde mennesker.


Drink: Honey & Spice
gin - hyldeblomst - citron - æggehvider - frisk basilikum

Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Instagram @foodbybianca

Instagram @diybybianca

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com