lørdag den 11. marts 2017

Sæt farve på maden - Vind lækkerier fra Gestus!

- Indlægget er sponsoreret, men meninger og holdninger er helt mine egne. 

Ingen hemmelighed at vi herhjemme elsker god mad. Det kræver lækre ingredienser og når de lækre ingredienser ovenikøbet er pakket pænt ind, så bliver jeg lidt ekstra glad.

Gestus har lavet en serie af røde madtendenser. - Nu kan du give køkkenhylderne et ekstra pift med flotte emballager, som nemt kan stå fremme og give lidt personlig stemning. Lad din kakao give liv til retro-stilen, få det feminine touch med den fine dåse til bagepulver eller vis enkelheden med den stilfulde kaffe. 

Nu kan du vinde din helt egen serie af lækre røde madtendenser. Jeg har i samarbejde med Gestus fået lov at give en pakke med lidt lækkert til en heldig vinder. 

Alt du skal gøre er, at skrive en kommentar til indlægget her og fortælle hvor et af de skønne designs ville pynte i dit køkken. Jeg trækker en heldig vinder søndag den 19. marts. 



Præmien består af:
Gestus Mandehørm - Peanuts med jalapenos til snack tid. 
Gestus bagepulver - når der skal bages lidt lækkert. 
Gestus Indian Mango Chutney Hot - Når maden skal piftes lidt op.
Gestus Pesto Rosso - med soltørrede tomater til når pastaen skal have en ekstra glød af sommer. 
Gestus Kakaopulver - til en dejlig varm kop kakao eller måske til at komme i en god kage. 
Gestus 100 % Arabica Hele Kaffebønner - En god kop til dig selv eller dine gæster. 
Gestus Hindbærroulade - Hurtigt og nemt tilbehør til en god kop kaffe. 

Vis Gestus hvordan du bruger deres produkter til at give hverdagen et lille pift ved at bruge #gestusdk når du deler billeder på facebook og instagram. 
Share:

10 kommentarer:

  1. I køkkenet ☺ Ville være skønt at vinde denne lækre præmie 🍀🌞🌹

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. @biancasverden ✍😃👍🍀 "DONE" WOW Ville da være total klasse også dejligt at vinde så "LÆKRE" en en præmie som ville pynte så flot på Køkkenbord, Skab & hylde.. Nice GAW Prøver lige "LYKKEN" og håber på "HELDET" Krydser fingre for vildt.. ✍😉👍🍀

    SvarSlet
  4. Åh så dejlig en giveaway på sådan en smuk solrig og varm lørdag:-)
    Jeg har et flot landkøkken med charme og den smukke dåse bagepulver vil jeg sætte på min bagehylde og pynte der:-)
    Pesto og chutney vil jeg placere i en gruppe af sådant, dette står i et hjørne på det ene køkkenbord og pynter og indbyder til skøn middag:-)
    Og resten vil jeg komme i en stor flot rund kurv jeg har på et andet køkkenborshjørne, her vil det pynte og indbyde til weekend hygge:-)
    Jeg vil ønske dig en rigtig dejlig weekend:-)

    SvarSlet
  5. De skal pynte i køkkenet herhjemme. Jeg er helt vild med kakaoens retro design. Så flot.

    Kh.
    Anne-Marie ama(at)grafvika.dk

    SvarSlet
  6. Lækker præmie, årh hvor ville det være super skønt at vinde. På min hylde i køkkenet skal bagepulver, pesto og chutney stå. Resten skal stå på en bakke, jeg har til at stå på mit spisebord. Krydser fingre her;)

    SvarSlet
  7. Ja, det er altså nogle ret fine looks, de madvarer dér har. Jeg har nogle køkkenhylder, og på dem må de gerne stå fremme og pynte ;) Mvh Mai / maiodgaard(a)gmail.com

    SvarSlet
  8. Kaffebønnerne vil helt sikkert pynte i min kaffekrog

    SvarSlet
  9. Lækre produkter i skønne designs - whats not to like? :) Jeg ville også have dem stående i køkkenet, men helt sikkert også sætte dem på bordet, når min mand fylder år om 14 dage :)
    God dag.
    Kh Lena

    bywarberg@gmail.com

    SvarSlet
  10. Lækre sager der klart ville pynte på hylderne i køkkendet (og ligge godt i maven) ;-)

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Instagram @foodbybianca

Instagram @diybybianca

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com