lørdag den 24. december 2016

Med ønsket om en glædelig jul - julekortet 2016 og 2015

Traditionen tro vil jeg her den 24. december ønske jer alle sammen en rigtig glædelig jul med et kig til dette års julekort. Jeg håber I allesammen har haft en rigtig dejlig december måned og får en hyggelig juleaften med dem I har kær.

Herhjemme kan vi tydeligt mærke at vi er blevet en rigtig børnefamilie. Begge børn er nu så store at de gerne vil deltage i juleløjerne, så I år fik Amilia på 4 år lov til at være med til at lave julekort. Aftalen blev derfor at hun lavede dem til familien, så tog jeg de kort, vi sender ud til vennerne.

Det er ikke svært at have børnene med til at klippeklistre. De vil rigtig gerne være med og det kan blive til en dejlig hyggestund hvis man husker at lytte til deres idéer.

Jeg havde besluttet at årets julekort skulle have snemænd på. Det er noget der er nemt for børnene at forholde sig til uden en masse små detaljer og så kan børnene slippe fantasien løs.

Det var hurtigt og nemt at lave kuglerne til snemanden, da jeg havde to udstandsere fra Søstrene Grene liggende, som var perfekt til formålet. Jeg valgte at tilføje lidt simple træer til mine, mens Amilia lavede snemænd der sov, kiggede på træer, havde hjerter, stjerner og hvad hun ellers kunne finde på. En rigtig hyggelig aktivitet, som giver glæde både for hende og modtagerne.



Sidste års kort har jeg vist slet ikke fået vist. Sidste jul blev desværre ikke så julet herhjemme, da manden arbejdede rigtig meget og jeg derfor var meget alene med to små børn. Det gav ikke så meget overskud og det der var blev brugt på børnene.

Julekort fik jeg dog lavet og her brugte jeg som tidligere teposer til kortene. Det er længe siden jeg har fået lavet kort med tepose foldning, men det er altså super hyggeligt og der er så mange kreative muligheder.



Rigtig god aften til jer allesammen. Jeg håber den bliver lige som I ønsker. 
Share:

1 kommentar:

  1. Rigtig glædelig jul til dig og dine kære 😊 Hvor er de kort bare skønne! 😄

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com