søndag den 2. oktober 2016

Mortid og ekstra forkælelse til min hud

Jeg er buzzador og har i den forbindelse fået lov til at prøve Garnier Moisture Bomb på egen hud. Derfor slog jeg to fluer med et smæk og planlagde en halv time kun til mig, mens jeg fik fugtet huden godt.

Efter jeg er blevet mor til to, har min hud ændret sig meget. Den er mere uren og ofte tør og trist. Derfor var det skønt at få muligheden for at give min hud lidt ekstra opmærksomhed igennem en intensiv genfugtning af huden - og så krævede det kun 15 minutter i en ellers travl børnefamilie kalender.



"Produktet lover at huden føles blødere og får en strålende glans. efter en uge virker ansigtstrækkene udhvilede og huden føles revitaliseret. Den perfekte redning, når du føler dig lidt ekstra træt."

Ud over min datter på 4 år syntes jeg så meget spændende ud og også ville være med, så mor ikke fik den ro hun havde håbet på, var det en succes. Jeg ved ikke lige med de der ansigtstræk, der efter en uge skulle virke udhvilede, men den virkede her og nu og gav masser af fugt, så huden virkede frisk og mere rolig (hvis man da kan sige det). Normalt virker min hud småirriteret hele tiden, som følge af de hormonforandringer, den har gennemgået efter to graviditeter. Jeg går stadig og håber det snart er overstået. Masken her er dog et godt supplement til at give min hud lidt ekstra opmærksomhed.

Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com