mandag den 12. september 2016

The i maden?!

Da Fredsted The inviterede til en hyggelig aften med mad og drikke, så var jeg altså noget spændt på at se hvad det inkluderede. For jo the kan man helt bestemt drikke, og jeg drikker endda meget af det, men hvordan med maden.

Jeg har tidligere forsøgt at lave kagemousser med the i, men ligefrem komme det i maden har jeg ikke eksperimenteret med. 

Arrangementet blev afholdt i Privaten, som er en super hyggelig cocktail i rigtig skøn hjemmelig og hyggelig stil, hvilket passede helt perfekt til sådan et arrangement. 

Vi startede med at smage på lidt lækker iste og derefter kom der små hyggelige retter med te som ingrediens på bordet. 


Menuen stod på koldrøget laks med urtecreme. stegte tigerrejer med marinade af ingefær og citron og timianmarinerede kyllingespyd. Dertil var der lavet Earl Grey baguettes. 

Alle retter kan findes i Fredsted The's egen app lige her: klik klik hvor der også er opskrift på mange andre lækre sager med te i. 

Til dessert kom der, ud over masser af muligheder for smage den the du havde lyst til, også mini frugttærter med bær og Baileyscreme. 

Både mad og dessert smagte helt fantastisk og jeg skal bestemt have kigget meget mere på det der med the i maden. Det er bare en ekstra lille ingrediens med stor smag og når man nu elsker the, mad og kage, så er det da sjovt at lave noget der er lidt anderledes.  

Lige et ekstra lille pip om den der app, som du kunne finde lige her: klik klik. Den har altså et super lækkert design og er nem og overskuelig. Så hvis du tror, det er svært at prøve det der nye med the i maden, så kig i app'en og kom nemt igang. 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com