søndag den 17. april 2016

Økodag - kram en ko dag

Herhjemme har vi lige som de fleste andre børnefamilier været til økodag idag. Vi bor ikke så langt fra Søbysøgård og derfor var det oplagt at tage derned. Vi var afsted for første gang sidste år med stor succes og derfor var forventningerne også høje da vi tog afsted. Modsat sidste års skønne solskin måtte vi dog nøjes med masser af blæst og kulde, men hellere det end regnvejr.

Ligesom sidste år havde vi aftalt at mødes med min søster med familie og vores forældre. Børnene elsker at være sammen og sådan en oplevelse nydes meget mere når der er en fætter at holde i hånden og udforske sammen med.


Det er sjældent at det lykkes os at få et billede af alle 4 børn samtidig og opmærksomheden var dog også mange forskellige steder, men jeg kunne ikke stå for at de står i aldersrækkefølge. 

Der var rigtig mange mennesker, men jeg blev igen imponeret over hvordan Søbysøgård formår at rumme alle selvom der tydeligvis er rigtig mange afsted. Vi nåede at få lidt smagsprøver og de to mellemste blev udfordret i at smage på forskellige smage. 


Højdepunktet var dog at få lov at klappe køerne og se dem løbe på græs. 



Lillebror elsker dyr, så selvfølgelig skulle koen have et kram. 

Til sidst smuttede vi forbi deres gartneri. De har virkelig mange skønne ting og jeg kom da også hjem med masser af krydderurter til køkkenet. Kommer du forbi Søbysøgård, kan jeg virkelig anbefale at kigge forbi drivhusene. 

Vi var alle godt brugte da vi kom hjem. Nok mest på grund af blæsten, men også fordi det var langt over Lillebrors middagslur. Han blev derfor puttet og så blev der hygget med vores store pige. 


Hun elsker når hun får de der øjeblikke med mor og far alene. 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Instagram @foodbybianca

Instagram @diybybianca

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com