tirsdag den 26. april 2016

bObles fylder 10 år...

... og i den anledning var vi så heldige, at vi fik lov at være med til at fejre dem i Korsør hos Børn på Glasværket i samarbejde med Testfamilien.



Vi startede med at Bolette, som er stifter af bObles fortalte lidt om bObles' historie og hvordan ideén er opstået. Bagefter var det tid at få læst en historie. bObles har i anledning af deres 10 års fødselsdag udgivet en pixi bog "Ude i haven" med en sød lille historie om deres maskot myren, som møder alle de andre bObles dyr.

Mens myren mødte de forskellige dyr blev de præsenteret for børnene og der var dermed plads til dem der gerne ville lytte til historien og dem der bare var tumle klar.


Som du kan se var Amilia først meget betaget af historien for at blive helt vild med at nærstudere alle de nye dyr. Her er det en stor larve hun sidder på.


Derefter blev der serveret kage og så var der fri leg. Jeg var alene afsted med børnene og Bolette fra bObles og hendes kollega var simpelthen så søde til at tage sig tid til de børn, der havde brug for hjælp.


Børnene havde en rigtig dejlig dag og med mine to aktive krudtugler blev jeg endnu engang bekræftet i, at de altså har det bedst når de kan få lov at tumle lidt vildt. Kommer du i nærheden af Korsør, kan jeg anbefale at kigge forbi Børn på Glasværket. Det er nogle skønne store lokaler med masser muligheder for leg og så har ejeren Mie næsten altid et eller andet spændende igang.

Selvom vi ikke længere er fast familie hos Testfamilien fik vi lov at få en af deres jubilæums dyr med hjem, som vi nu er ved at teste. Det blev den nye mini løve. Vi har i forvejen den store, så jeg er spændt på om størrelsen gør en forskel for børnene. Meget mere om det når testen er klar.



Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com