torsdag den 29. oktober 2015

Stenalderbrød fra Amo - vind

Et lille tip om en konkurrence jeg lige nu har kørende i samarbejde med Amo på instagram.

Herhjemme har jeg testet den nye brødblanding fra Amo med stenalderbrød. Det er ikke første gang jeg bager stenalderbrød, men det kræver en del indkøb af kerner og frø inden man kan gå igang. Derfor var jeg lidt spændt på denne brødblanding, da det ville være rart at kunne slippe for altid at have et utal af kerner og frø i skabe og skuffer før jeg kan gå igang. Alt hvad du skal tilføje er 4 æg, 1 tsk salt og 3/4 dl olie. 



Blandingen var hurtigt rørt op og så fik den lov at passe sig selv i ovnen 1 time, mens jeg fik lavet aftensmad. Amo har valgt at komme rodfrugter i deres blanding, hvilket jeg ikke har prøvet før. Det giver brødet en god sødme, hvilket jeg rigtig godt kunne lide.




Amo har ramt helt rigtigt med sammensætningen og jeg fik et dejligt saftigt brød med masser af smag.

- Indlægget er sponsoreret, men meninger og holdninger er helt mine egne. 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Instagram @foodbybianca

Instagram @diybybianca

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com