fredag den 26. april 2013

Bamse, Kylling og Ælling kage

Min tidligere nabo har en søn der her i April er blevet 2 år. Derfor skulle han da have en kage til sin fødselsdag.

Da jeg siden jeg startede med at lave kager gerne har villet prøve at bruge en træ-præger var det oplagt, at jeg skulle have Bamses hus med.

Kagen skulle spises sammen med familien og derfor måtte der gerne være lidt for de voksne i form af mousser, men jeg synes nu også kagen skulle være til at gå til for deres to drenge.

Derfor er Bamses hus lavet i chokoladekage til drengene og så er bund kagen lavet med lagekagebunde og mousse.


Indhold:

Bunden-kagen:
- Bunde: Lagkagebunde
- Mousse: Hindbærmousse og limemousse
- Smørcreme: IMBC
- Overtræk og pynt: Renshaw fondant og RI

Huset:
- Kage: Chokoladekage
- Smørcreme: IMBC
- Overtræk og pynt: Renshaw fondant

Figurer: Wilton fondant
Share:

1 kommentar:

  1. Tusind tak Lene. Glæder mig altid over ros fra dig :)

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com