fredag den 23. november 2012

Vind udstikkere fra udstikkere.dk

I anledning af at Fomina har haft deres danske hjemmeside; udsikkere.dk i et år, kan du her vinde 15 udstikkere efter eget valg.


I samarbejde med Formina udtrækker jeg nemlig en vinder af 15 valgfrie udstikkere fra udstikkere.dk

den 1. december

Jeg har sammen med min søster tidligere handlet ved udstikkere.dk, faktisk i december måned sidste år. De har en kanon kundeservice og kan varmt anbefales at handle ved. Du kan læse meget mere om vores oplevelse her. Så selvom du ikke vinder denne give away, synes jeg da du skal overveje at benytte dig af deres store udvalg af udstikkere. 



Måden du vinder på er ganske enkel: 
Kig forbi hjemmesiden udstikkere.dk og giv mig en tilbagemelding om hvad du synes om hjemmesiden og dens brugervenlighed. Skriv din mening i en kommentar til dette indlæg sammen med din mail adresse.

Det giver ikke flere lodder i konkurrencen at linke hertil, men det vil være super, hvis du vil være med til at dele denne skønne konkurrence og hjælpe mig med at glæde en heldig læser med en tidlig julegave.  
Share:

16 kommentarer:

  1. Jeg synes den er super nem at navigere rundt i.
    prinsessesuh@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er en rigtig god og brugervenlig hjemmeside. - Tænk at man kan få så mange forskellige udstiksforme

    SvarSlet
  3. Super fin hjemmeside, kan godt li de mange og overskuelige kategorier! Og så er udvalget der er drengemindet stort og indholdsrigt, er helt sikker på at mine 4 drenge gerne vil være med til at vælge hvis vi skulle være så heldige at vinde!

    SvarSlet
  4. Jeg er ret tilfreds med siden. Specielt elsker jeg at man kan se alle udstikkere på een gang, uden at skulle tage kategorierne en efter een :)
    Jeg ville da ønske at det var mig der vandt -sikke en småkage FEST vi kunne have, ungerne og jeg :)
    Hilsen Lene (lenegk@ofir.dk)

    SvarSlet
  5. Rigtig nemt at finde rundt på siden. Der er mange fine udstikkere, og kan rigtig godt lide at have noget udstyr ikke alle andre har. Der var mange udstikkere der kunne friste mig.
    lindahenrik@webspeed.dk

    SvarSlet
  6. God og overskuelig hjemmeside, men undrer mig over at den ikke er på dansk, når det er .dk, også selvom det er svensk firma, især da teksten på bla "om os" er på fint dansk.

    Line

    SvarSlet
  7. uuuuuh al den inspiration til alle "former" for kiks og kager! Lækkert udvalg!

    SvarSlet
  8. Nem og overskuelig hjemmeside. Bestemt et besøg værd.. Ville være dejligt og vinde denne flotte giv away til min datter på 2 år..

    SvarSlet
  9. Rigtig nem og overskuelig hjemmeside. Det er super nemt at navigere rundt og det er let at finde det man skal bruge. Og så må jeg sige: Overkommelige priser!

    SvarSlet
  10. Fed side, nem at gå til, rigtig mange spændende ting , - lidt farlig *ss*

    SvarSlet
  11. Super fin side, godt farvevalg, skønne billeder, det er let at finde rundt - generelt fin og overskuelig :) Og fristende ;)

    Mvh Laila (lailaholdt@hotmail.com)

    SvarSlet
  12. Super fin side.. Nem og overskuelig..

    Lone
    kagerbyenol@mail.dk

    SvarSlet
  13. fin hjemmeside, den er nem at bruge og overskue

    pedersen.tina@gmail.com

    mvh Tina

    SvarSlet
  14. Wauw det er da helt fantstisk, viste slet ikke at man kunne få SÅ mange forskellige, fantastisk..:) og fin og overskuelig hjemmeside...

    Mvh Camilla


    miqilla@hotmail.com

    SvarSlet
  15. En meget nem og overskuelig side, og med en masse fine udstikkere. Jeg har overvejet at anskaffe mig nogle her til julebagningen, så det er alletiders at jeg nu er blevet gjort opmærksom på den fine hjemmeside. Jeg synes dog det er lidt rodet atnoget af teksten er på svensk når det nu er en .dk hjemmeside.
    Kryder fingre for at jeg vinder, ellers må jeg nok ind og bruge nogle penge på siden :-)
    Ld@dolmerskov.dk

    SvarSlet
  16. Alletiders side, nem at finde ud af og meget overskuelig! Jeg kommer nok til at handle der på et tidspunkt, de har mange fede udstikkere.
    Annikahp@gmail.com

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Instagram @foodbybianca

Instagram @diybybianca

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com