fredag den 7. september 2012

Så fik vi lov at møde lillepigen

Så har der været stilhed på bloggen igen. Denne gang har jeg dog ikke haft dårlig samvittighed på nogen måde.

Det skyldes nemlig hende her:


Hun valgte nemlig at hun skulle have fødselsdag i mandags. Jeg havde termin igår, så vi manglede selvfølgelig at have nogle småting klar, så det arbejder vi på herhjemme nu, hvor manden har 14 dages barsel sammen med mig og lillepigen. 

Derfor lover jeg ikke at der kommer en masse blogindlæg den næste uges tid, men har da lidt fra før, så det kan være der kommer lidt af og til herinde, men lover intet. :)
Share:

7 kommentarer:

  1. Stort tillykke med hende - hvor er hun bare yndig

    SvarSlet
  2. Hun ser skøn ud - stort til lykke med hende!

    SvarSlet
  3. Tillykke tillykke tillykke! Hvor er hun skøn!

    SvarSlet
  4. TILLYKKE!! Hvor ser hun fin ud. :-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  5. Stort, stort tillykke, hvor er hun dejlig, det er lige før man bliver skruk igen;-). Nyd nu denne dejlige og helt specielle tid alt hvad du kan, det er en fantastisk og ubeskrivelig oplevelse.

    SvarSlet
  6. Tusind tak allesammen! Vi nyder tiden og hinanden inden manden starter på arbejde igen. Amilia trives og har det godt, så vi tager bare tingene som de kommer. :)

    SvarSlet
  7. Tik aldrig skrevet tillykke, men tillykke med den lille fine pige :)

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com