søndag den 19. august 2012

Brystkage til mandens 30 års fødselsdag

Manden min følger jo med i min kageverden og har længe syntes det kunne være super sjovt at få en brystkage til sin fødselsdag. Derfor var det et nemt valg jeg stod overfor, da designet på kagen skulle laves.

Kagen blev som skrevet i tidligere indlæg lavet sammen med min kageveninde, som også lagde hus til, så manden min ikke fik mistanke om noget. Vi havde det som altid sjovt med at lave kagen og er selv rigtig godt tilfredse med resultatet.



Vi havde valgt et enkelt indhold, da vi jo var lidt pressede på tiden. Det gav dog lidt problemer med at få karamelcremen til at blive stiv nok, måske der er nogen af jer derude, der kan give et godt råd?!

Indhold: 
- Bunde: Drømmekagebunde
- Fyld: Karamelcreme
- Smørcreme: IMBC
- Overtræk og pynt: MMF og købt rød og sort sugarpaste fra Panduro
Share:

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, jeg er sikker på at den vakte lykke :-D

    KH
    Birthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro den gjorde. :)
      Knus

      Slet
  2. Han var ganske godt tilfreds og synes det var godt at den var så enkel. Så ja, manden min ved hvad han vil have når det kommer til kage :)

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com