fredag den 16. marts 2012

Kagemøde søndag den 4. marts

Endnu en gang har vi fået afholdt kagemøde her på Fyn. Denne gang havde jeg husket at få mit kamera med, så I skal da se hvordan sådan en dag kan se ud.

Tror udefrakommende vil synes vores bord ser lidt uoverskueligt ud, men bare rolig - vi har styr på pladserne og udstyret.




Der bliver kreeret lidt af hvert på sådan en dag. Nogen har allerede planlagt på forhånd hvad der skal laves, mens andre er der for at blive inspireret og måske kommer hjem med noget, de slet ikke havde forventet at få lavet. 

Her kommer lidt billeder af noget af det der blev lavet. Der blev også lavet damesko og fine blomster, men nåede desværre ikke at få billeder af alt.







Share:

2 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne figurer i der har tryllet frem :-D

    SvarSlet
  2. Disse kager er også utrolige. Hvor fedt :-)

    Mvh Claus
    Polterabend Event

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com