onsdag den 21. december 2011

Juleprojekt nr. 2 - Julekonfekt fra Odense Marcipan

Det er ikke kun Dr. Oetker, der laver juleopskrifshæfter. Også Odense Marcipan har lavet sådan et skønt et, hvilket jeg synes er en fantastisk god idé. Jeg synes derfor med kun 3 dage til jul, at jeg vil løfte sløret for mit juleprojekt nr. 2.

Grunden til I først hører om det nu, er at jeg slet ikke var sikker på, at jeg kunne nå at gennemføre det. Lidt har jeg dog nået, så det jeg har nået, vil jeg selvfølgelig gerne dele med jer.

Alle opskrifterne i hæftet kan findes på deres hjemmeside, lige her.

Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Instagram @foodbybianca

Instagram @diybybianca

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com