søndag den 25. september 2011

Give away hos Inadesign - min ynglings tekop

Inadesign har den fineste give away lige nu. For sådan en te elsker som mig, ville det være fantastisk at vinde. Så har lagt alle lodder i puljen og håber på det er mig der vinder.

Et af lodderne er at vise sin ynglings tekop. Den er vist før herinde, men gør det gerne igen.
Det er en kop fundet i en genbrugsbutik, men den har den helt rigtige størrelse til en god kop the.

I får lige et billede hvor den er i brug:

Share:

1 kommentar:

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com