mandag den 29. august 2011

Hurtig pastaret med tomat

Tirsdag skulle maden bare være lidt nem og hurtig at lave. Derfor blev der taget en pose af min kødboller ud af fryseren, så de kunne bruges i aftenens ret.












Det er en af mine ynglingsretter når det skal gå stærkt, og så er det sundt og smager super godt.



Jeg har brugt nedenstående i retten, men man kan sagtens tilpasse det til sin egen smag.

1 rødløg

Lidt olie

1 gul peberfrugt

1 squash

4 champignoner

1 dåse flåede tomater



Løgene hakkes og svitses i en gryde. Peberfrugt skæres i mindre stykker og kommes i gryden og svitses lidt sammen med løgene.



Squash og champignoner skæres i tern og kommes i gryden sammen med dåsen med flåede tomater.



Lad koge lidt og smag til med krydderier.



Til sidst kom jeg kødbollerne i og serverede med frisk pasta, drysset med revet ost.
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Instagram @foodbybianca

Instagram @diybybianca

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com