søndag den 14. august 2011

Fødselsdags give away - i den amerikanske ånd

Hjem fra vores rejse til USA kom også lidt planlagt til en fin give away til ære for en fantastisk ferie.



Jeg fandt nemlig denne fine bog med opskrifter på Rice Krispies Treats. Ifølge bogen skulle det være Amerikas favorit familie snack. Der blev derfor indkøbt et ekstra eksemplar, som jeg vil dele med en af mine dejlige faste læsere.







Reglerne for at deltage er derfor følgende:



1 lod: fast læser + kommentar

2 lodder: fast læser + kommentar + link til give away



Jeg trækker vinderen af denne skønne give away den 22. september, da det også er dagen hvor jeg bliver et år ældre.
Share:

18 kommentarer:

  1. Mums - den bog ser spændende ud - jeg vil gerne deltrage med 2 lodder tak.
    kærligst
    Elin Emilie

    SvarSlet
  2. Den gad jeg da godt at eje, men vil lade en anden vinde :) så nupper jeg da bare din haha :)

    SvarSlet
  3. Yaaaaixxx Bianca, jeg MÅ være med. Jeg har ofte hørt om ricecrispies fristelserne, men har endnu ikke selv rodet mig ud i det. Sikke en god måde og "fejre" en fin ferie på.... Jeg napper 2 lodder ;)

    SvarSlet
  4. Jeg deltager gerne med 2 lodder for den give away passer super godt ind i mit køkken:-D

    SvarSlet
  5. Den præmie snupper jeg da lige, selvom jeg kun har 1 lod at deltage med :)

    SvarSlet
  6. Det har været virkelig sjovt at følge jeres tur :) jeg napper et lod.

    SvarSlet
  7. Det lyder rigtig spænende - jeg deltager med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  8. Jeg er med på 2 lodder - spændende!

    SvarSlet
  9. Halløjsa - jeg vil supergerne deltage i din giveaway - jeg skal selv til New York om tre uger - har du nogle tips ang. butikker med udstyr til kager, vil jeg blive meget glad. kh Sanne

    SvarSlet
  10. Sikke en skøn give away.
    Jeg deltager med 2 lodder.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Sikke en fin give-away. Jeg deltager med 2 lodder. Jeg har linket på min blog: http://louisesmadblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. jeg vil meget gerne være med hvis jeg kan nå det.
    knus pia

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne deltage i denne fine giveaway med 1 lod.
    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne deltage med et lod - den ser simpelthen så fin ud, den bog!

    SvarSlet
  15. deltager med 1 lod...

    har lige været i USA og smagt deres red velvet kage mums. vil gerne prøve opskrifterne fra bogen :))

    SvarSlet
  16. Spændende :o) Et lod til mig, tak.

    Hilsen Lis

    SvarSlet
  17. Tillykke med i morgen. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  18. HVORFOR har jeg ikke detaget tidliger? Det er gået min næse forbi Nårh bedre sent end aldrig... 1 lod til mig!

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com