mandag den 18. juli 2011

Bryllupsdag - Vegas bryllup

Så kom dagen hvor manden og jeg har været gift i 2 år! Tiden går altså bare alt alt for stærkt!

Derfor har vi valgt at forny vores bryllupsløfter, når nu vi er i USA og netop ankom til Las Vegas igår. Glæder mig helt vildt og er sikker på det bliver en sjov oplevelse.

Håber I alle derude i blogland nyder sommeren!

I får lige et billede fra vores fantastiske dag:



Ikke noget billede fra brylluppet uden endnu en stor ros til vores fotograf - hans hjemmeside kan ses her: http://www.rasmusboldt.dk/

Og se lige hvor vi spiste aftensmad igår, mon ikke "bryllupskagen" bliver hentet der (jep den findes også i Las Vegas - mums!)

Share:

2 kommentarer:

  1. Hvor er I smukke og lykkelige på det billede! Stort tillykke - og så håber jeg, at I får en skøn tur :-)

    SvarSlet
  2. Hvor skønt og sødt at gentage løfterne. Tillykke med bryllupsdagen.

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com