torsdag den 1. juli 2010

Give-away

Da jeg er rimelig ny herinde i blogland er jeg selvfølgelig blevet fascineret af jeres give-aways.

Så sådan en vil jeg da også lave. Det er en meget lille ting, men synes de er så søde.

Købte en lille spand med disse søde klistermærke skumdyr og får da aldrig brugt dem allesammen. Så min give-away er en håndfuld af disse skønne og søde dyr!

Reglerne:

1 lod: Kommentar
2 lodder: Kommentar + fast læser
3 lodder: Kommentar + fast læser + link til min blog


Håber I vil være med! - Lodtrækning sker ved 20 faste læsere.



Så kommer der en ting mere i puljen. Har fundet disse søde Dancing Fairies fra Jette Frölich



Dette betyder at der nu er to heldige bloggere, der kan vinde i denne give away!
Billede lånes gerne ud... ;)
Det gik så lidt hurtigere end forventet. Klager jeg selvfølgelig ikke over, men takker alle dem der vil være med. Da jeg er gået på sommerferie og ikke kommer i nærheden af en postkasse de næste 14 dage, vil jeg lade muligheden stå åben for jer, der endnu ikke har nået at deltage.
Så jeg trækker to vindere den 24. juli!!
Share:

8 kommentarer:

  1. Hej. Sikke nogle flotte kager :o)
    Jeg vil gerne være med på 2 lodder.
    Kh. Lena

    Ps. Jeg har også en give away igang, hvis du har lyst.

    SvarSlet
  2. Fine figurer.
    Jeg er med på 3 lodder.
    Mette med den glade hat

    SvarSlet
  3. Jeg er med på 2 lodder. Vil rigtig gerne vinde skumklistermærkerne, det ville blive et sikkert herhjemme! *S*

    SvarSlet
  4. Gerne 2 lodder til mig.. jeg er nemlig selvbidt af at lave kage -så nu glæder jeg mig meget til at følge dig :)

    SvarSlet
  5. Nøøj hvor laver du bare mange fine kager, Mums!

    Jeg deltager gerne i din give away med to lodder..

    Rigtig god sommer til dig,
    kh. Mette

    SvarSlet
  6. elsker idéen! og hvor er de skumdyr bare søde :D !!!!!!!!!!

    to lodder så ^^ dem må man vel bare eje!

    xxxx fortsæt den gode blog og fortsæt god sommer!

    SvarSlet
  7. Jeg ville elske sådan nogle skumdyr til min søns værelse, så jeg vil gerne deltage med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  8. Hei. Eg vil gjerne vere med, og tar 3 lodd:)
    For ein utrolig fin blogg du har, denne vil eg gjerne følge med videre. Og du er kjempe flink:) litt misunnelig:)
    Hilsen Solfrid

    SvarSlet

Om mig

Mit billede
I vores hjem bor mor, far, storesøster på 4 år, lillebror på 2 år og katten Gismo. Vi nyder familietid, god mad og lækre kager. Kommer ofte med kreative input og elsker at rejse ud og opleve nye ting. I vores hjem er der plads til kys og kram, rod og kaos, fis og ballade, stilletid og ro. Vores hjem befinder sig i Odense og som tilflyttere til byen tager vi gerne på opdagelse for at finde nye måder at opleve og leve. Jeg kan kontaktes på homebybianca @ outlook.dk

Instagram @biancasverden

Instagram @foodbybianca

Instagram @diybybianca

Popular Posts

Blog Archive

Design by Bianca. Leveret af Blogger.

Follow by Email

Copyright © Home by Bianca | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com